Servis
V rámci péče o zákazníky poskytujeme k našim výrobkům i pozáruční servis. Jedná se o veškeré opravitelné závady, které:
- Vznikly po uplynutí záruční lhůty
- Na které se nevztahuje záruka
Vyplňte prosím Reklamační a servisní formulář, ten vytiskněte a spolu s produktem náležitě zabalte a zašlete na naši adresu - Běloveská 187, 547 01 Náchod.
Ve formuláři prosím ručně vypište preferovaný způsob dopravy a platby ve spodní části formuláře, v políčku pro jiné doplňující údaje. Pokud nebude způsob dopravy a platby vyplněn, automaticky zasíláme PPL s dobírkou.
Zboží musí být čisté a suché, v opačném případě zboží zašleme zpět na Vaše náklady.
Cena servisu se odvíjí od náročnosti práce.
Poznámka: Balíky na kterých je dobírka nejsme schopni převzít.
Náhradní díly
Pro dotazy na náhradní díly k výrobkům Pinguin prosím využijte kontaktní formulář na konci této stránky (PŘEJÍT)
Servis stanů
Pro servis, narozdíl od reklamace, není třeba zasílat celý stan, stačí zaslat pouze poškozené části. Konkrétní místa závad (trhliny, párání apod.) prosím označte lepící páskou nebo křídou tak, aby bylo možné je nalézt bez nutnosti stan stavět, usnadníte nám tím nalezení závad a urychlíte vyřízení opravy.
Toto neplatí v případě výměny celých částí stanu (tropiko, ložnice) kdy je třeba zajistit, aby nové součásti se stanem správně seděly.
Náhradní stanové pruty
V případě prasklých stanových prutů jsme schopni dodat náhradní segmenty (nikoliv celé pruty). Pro jejich objednávku prosím použijte kontaktní formulář Objednávka stanových segmentů.
Upozornění: Náhradní segmenty nelze objenat pro tyto typy stanů: Arris, Arris Extreme DAC, Echo 1 DAC, Echo 2 DAC, Aero 2 DAC, Aero 3 DAC. Servis duralové konstrukce těchto stanů provádíme, pouze, u nás na provozovně v Náchodě.
Poznámka: Mimo Českou republiku zasíláme segmenty pouze po platbě předem.